Toplumun temelini altüst etme konusunda parayı bozmaktan daha sinsi ve garantili bir yol yoktur. Bu süreç iktisat yasalarının tüm gizli güçlerini yıkım lehine harekete geçirir ve bunu öyle bir şekilde yapar ki milyonda bir kişi bile bunu teşhis edemez.
John Maynard Keynes (1883-1946)
İstikrarlı bir para için tek umudumuz parayı politikadan koruyacak bir yol bulmaktır. Tüm parasal kötülüklerin kaynağı ve kökeninde yatan, devletin para basma konusunda uyguladığı tekeldir.
Friedrich August von Hayek (1899-1992)
Para, merkez bankasını yönetenlerin eline bırakılamayacak kadar ciddi bir meseledir.
Milton Friedman (1912-2006)
Danışmanlığımda yapılmış bu tezin akademik camia açısından İslam iktisadı ve finansı alanında önemli bir boşluğu dolduracağı kanaatindeyim.
Servet Bayındır
Hakan Sahin’in bu çalışması, bu alanda önemli bir açığı doldurmakta, bundan sonra yapılacak çalışmalar için değerli bir başvuru ve ilham kaynağı teşkil etmektedir.
İbrahim Turhan
Hakan Şahin, bu eserinde parayı ve parayla bağlantılı konuları ülkemizde eksikliği hissedilen bir bakış açısı ile ele alıyor. Eser, Avusturya İktisat Okulu gibi değerli bir bilgi kaynağından da faydalanarak, özgür bir toplumda kurala dayalı para politikalarının keyfî yönetimden daha optimal ve ahlaki sonuçlar sağladığını başarıyla anlatıyor.
Ünsal Çetin
Toplumun temelini altüst etme konusunda parayı bozmaktan daha sinsi ve garantili bir yol yoktur. Bu süreç iktisat yasalarının tüm gizli güçlerini yıkım lehine harekete geçirir ve bunu öyle bir şekilde yapar ki milyonda bir kişi bile bunu teşhis edemez.
John Maynard Keynes (1883-1946)
İstikrarlı bir para için tek umudumuz parayı politikadan koruyacak bir yol bulmaktır. Tüm parasal kötülüklerin kaynağı ve kökeninde yatan, devletin para basma konusunda uyguladığı tekeldir.
Friedrich August von Hayek (1899-1992)
Para, merkez bankasını yönetenlerin eline bırakılamayacak kadar ciddi bir meseledir.
Milton Friedman (1912-2006)
Danışmanlığımda yapılmış bu tezin akademik camia açısından İslam iktisadı ve finansı alanında önemli bir boşluğu dolduracağı kanaatindeyim.
Servet Bayındır
Hakan Sahin’in bu çalışması, bu alanda önemli bir açığı doldurmakta, bundan sonra yapılacak çalışmalar için değerli bir başvuru ve ilham kaynağı teşkil etmektedir.
İbrahim Turhan
Hakan Şahin, bu eserinde parayı ve parayla bağlantılı konuları ülkemizde eksikliği hissedilen bir bakış açısı ile ele alıyor. Eser, Avusturya İktisat Okulu gibi değerli bir bilgi kaynağından da faydalanarak, özgür bir toplumda kurala dayalı para politikalarının keyfî yönetimden daha optimal ve ahlaki sonuçlar sağladığını başarıyla anlatıyor.
Ünsal Çetin
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
2 | 69,46 | 138,92 |
3 | 47,22 | 141,66 |
6 | 25,18 | 151,07 |
9 | 17,98 | 161,81 |
12 | 14,50 | 173,97 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
2 | 69,46 | 138,92 |
3 | 47,22 | 141,66 |
6 | 25,18 | 151,07 |
9 | 17,98 | 161,81 |
12 | 14,50 | 173,97 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
2 | 69,46 | 138,92 |
3 | 47,22 | 141,66 |
6 | 25,18 | 151,07 |
9 | 17,98 | 161,81 |
12 | 14,50 | 173,97 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
2 | 69,46 | 138,92 |
3 | 47,22 | 141,66 |
6 | 25,18 | 151,07 |
9 | 17,98 | 161,81 |
12 | 14,50 | 173,97 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
2 | 69,46 | 138,92 |
3 | 47,22 | 141,66 |
6 | 25,18 | 151,07 |
9 | 17,98 | 161,81 |
12 | 14,50 | 173,97 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
2 | 69,46 | 138,92 |
3 | 47,22 | 141,66 |
6 | 25,18 | 151,07 |
9 | 17,98 | 161,81 |
12 | 14,50 | 173,97 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
2 | 69,46 | 138,92 |
3 | 47,22 | 141,66 |
6 | 25,18 | 151,07 |
9 | 17,98 | 161,81 |
12 | 14,50 | 173,97 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |